לנשק הזה לא ציפה המתפרע הפלסטיני: ג'יפ צה"ל דורס את המחבל • צפו

    ישראל פריי 3 Comment on לנשק הזה לא ציפה המתפרע הפלסטיני: ג'יפ צה"ל דורס את המחבל • צפו
    18:13
    06.05.24
    אבי יעקב No Comments on "זה רגע שלא אשכח לעולם" | הרב ישראל מאיר לאו בראיון מרגש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יום שישי סוער עבר על כוחות צה"ל בשטחים. אחד ממוקדי ההתפרעויות בימים האחרונים הוא באל בירה, שם יידו אבנים עשרות צעירים פלסטינים. אחד מהם השליך בקבוק תבערה לעבר הכוחות, בשלב הזה התקרב פלסטיני רעול פנים לעבר אחד החיילים כשסכין בידו. בתזמון מושלם, ג'יפ ובו לוחמי משמר הגבול דרס ופצע פלסטיני שניסה לתקוף את הכוח.

    בעוד שבצה"ל טוענים ומוכיחים כי הפלסטיני סיכן את החיילים בהשלכת בקבוק התבערה ובניסיון הפגיעה, זה כמובן לא מונע מהפלסטינים לצרף את התיעוד של דריסת "האומלל" ע"י הג'יפ האימתני של צה"ל, למכונת ההסתה המשומנת שלהם נגד מדינת ישראל.

    בסרטון אפשר גם לראות את כוחות ההצלה שחשו לעזרת הנדרס הפלסטיני, תוך שהם מתעמתים עם החיילים. בימים האחרונים דווח כי בעקבות הפיגוע בחברון, בו התחזה מחבל לעיתונאי, איבדו בצה"ל את האמון ואת הסבלנות לעיתונאים וארגוני הצלה בינלאומיים שנמצאים בשטח ומקשים על הכוחות להתמודד עם ההתפרעויות.

    גם במקרה הנוכחי, נצפים – בחלק שאינו נראה בסרטון המצורף – חיילים, כשהם נאלצים להתמודד עם ההתגודדות של כוחות הרפואה באופן שהפריע את פעולתם, ומשפריצים לעברם גז מדמיע, לאחר מכן נעצר כתב חדשות וכן קצין רפואה של אמבולנס ערבי שתקפו את החיילים.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      גיבורים שלנו ה'ישמור אתכם!!!
      מתפללים עליכם תמיד!!!

    2. 1

      אשרינו שאלו המג"בניקים שלנו. רק שלא יטפלו כך ביהודים קדושים. זו השפה היחידה ש"פראי אדם " עם הדומה לחמור" האלה מבינים.